Гарантії та умови

Завод-виробник Midea надає через уповноважених представників в Україні встановлює різні терміни гарантії, в залежності від типу обладнання, а також пропонує СТАНДАРТНУ та РОЗШИРЕНУ (по часу) програму гарантійної підтримки, а саме:

  1. На побутові спліт-системи від 1 року до 5-ти років з моменту монтажу, але початково СТАНДАРТНА гарантія оформляється на один рік і продовжується надалі – РОЗШИРЕНА гарантія, на кожний наступний рік (але не більше чотирьох), при обов'язковій умові  проведення щорічного ТО з обов'язковою відміткою про це в гарантійному талоні, таке обслуговування можуть виконувати будь-які спеціалізовані організаціі а також Авторизовані Сервісні Центри в Україні (АСЦ).
  2. На напівпромислові спліт-системи та ККБ, канальні системи з потужністю 3-22 кВт, мульті-спліт системи серії DC-multi - від 1 року до 3-х років з моменту монтажу, але першопочатково гарантія оформляється на один рік (СТАНДАРТНА) і продовжується далі, на подальший рік (але не більше ТРЬОХ в результаті - РОЗШИРЕНА) - на тих же умовах, що позначені в п. 1.1. На елементи магістралей, обв'язки, дротові настінні ПДУ і електронні клапани керування, перемикання і т.п. зовнішні компоненти встановлюється гарантія 1 рік.
  3. На віконні та мобільні кондиціонери, а також на побутову техніку (холодильники, міні-бари, морозильники, пральні та сушильні машини, зволожувачі, мікрохвильові печі, хлібопічки, кулери питної води) установлюється СТАНДАРТНА гарантія, що не підлягає розширенню  - 1 рік з моменту продажу.
  4. На комерційні системи кондиціонування (VRF, ККБ канальні системи з потужністю 22 кВт і вище, гідравлічні, тепло-насосні блоки а також вентобладнання) - встановлюються ОКРЕМІ СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ по ГАРАНТІЇ - а саме, гарантійні терміни - 1 рік для ВНУТРІШНІХ БЛОКІВ систем VRF, фанкойлів, вентиляційних установок, блоків теплових насосів, і для ЗОВНІШНІХ БЛОКІВ VRF, ККБ, чілерів моноблочною конструкції - від 1 року до 3-х років, з моменту монтажу, але спочатку гарантія оформляється на один рік і продовжується далі, на наступний рік (але не більше ТРЬОХ) - на тих же умовах, що позначені в п. 1.1. Ці умови не включають в себе гарантію на навісне обладнання, компоненти магістралей, щити автоматики та інші можливі опції, які встановлюються на об'єкті і не є продуктом поставки із заводу Midea, в будь-якому випадку, на СИСТЕМИ кондиціонування та обладнання з потужністю вище 150 кВт СТАНДАРТНІ гарантійні зобов'язання виробника і постачальника оформляються згідно договору, і можуть бути розширені тільки за умови заповнення технічного протоколу випробувань устаткування після монтажу, ознайомлення представників постачальника з якістю виконаного монтажу ізастосованих матеріалів, наданні проектно-розрахункових документів і підписання окремого договору між кінцевим користувачем і постачальником/інсталятором обладнання про щоквартальне/сезонне/щорічне - залежно від виду обладнання) проведення технічного обслуговування (ТО) з обов'язковою документальної фіксацією проведення ТО в журналі/паспорті обладнання. Устаткування з потужністю вище 150 кВт мають право обслуговувати і діагностувати ТІЛЬКИ АСЦ!
  5. Гарантія не надається на бездротові (інфрачервоні) пульти ДУ, елементи живлення, інші витратні матеріали (втулки, заглушки, захисні ковпачки та кришки, решітки, елементи кріплення і кріпільні металовироби тощо).

Постачальник, дилер, АСЦ залишає за собою право відмовити в гарантійному ремонті у випадках:

  • Відсутності гарантійного талона або документів підтверджуючих придбання обладнання.
  • Закінчення гарантійного терміну на обладнання. Гарантійний термін відраховується з дня продажу споживачу, дати монтажу зафіксованої в гар.талоні.
  • Відсутності в гар.талоні відміток про планове ТО, при цьому термін базової гарантії закінчився (неправомірне поводження за розширеною гарантії)
  • Неможливості ідентифікувати обладнання - відсутній або не читається серійний номер/шильдик.
  • Модель та/або серійний номер фактично наданого обладнання не збігаються з заявленими даними або даними, внесеними в гарантійний талон.
  • На обладнанні без погодження з постачальником або АСЦ були встановлені додаткові пристрої, не передбачені виробником.
  • Покупцем або третіми особами проводився самостійний неузгоджений ремонт
  • Якщо пошкодження обладнання стало наслідком:
  • Порушення правил транспортування.
  • Порушення правил експлуатації та/або вказівок і вимог з інструкції користувача, паспорту обладнання.
  • Неякісного монтажу або порушення правил пусконалагоджувальних робіт.
  • Пожежі, затоплення та інших стихійних лих, поведінки тварин і комах.
  • Ненормованих коливань напруги та інших несправностей ліній електроживлення, що призводить до характерних пошкоджень ланцюгів живлення, компонентів, контактів і компресорів.
  • Механічних пошкоджень складових компонентів або блоків в цілому
  • Впливу хімічних речовин, морського клімату або експлуатації на транспорті, не за призначенням