TOSHIBA - хештег #DetailsMatter

TOSHIBA - Midea

Набутий в кінці 2016 року бренд японського спадщини Toshiba, зараз позиціонується як природний апгрейд від Midea.

Після того, як випускники навчальних закладів почали облаштовувати своє життя і сподіваються стати #AGGs (амбітними здобувачами), які хочуть всього: успішної кар'єри, прекрасної сім'ї і вишуканого будинку, наша побутова техніка Toshiba розробляється, проектується і виготовляється з безкомпромісним увагою до деталей, які найбільш важливі для них особисто та їх нинішньому способу життя. Тому в цьому році на IFA2019 ми скористалися можливістю, щоб анонсувати і показати перший в своєму роді комплексний набір товарів і побутової техніки Toshiba для ринків EMEA.

Флагманські продукти Toshiba на IFA 2019

«Жодна інша культура не посвячує себе і все своє життя в роботу і проекти компанії, як це роблять японці», - сказав Брандо Брандстетер, глава відділу глобальних брендів міжнародного бізнесу Midea Group, - «Коли ми ініціювали торішній глобальний проект по ребрендингу, ми сформували серію нових керівних принципів, які допоможуть нам перенести спадщина Toshiba в майбутнє і розробити найкращий в світі якість продукції з нашим духом Такумі, в поєднанні з типовим спрощеним японським дизайнерським підходом і величезною увагою до детал ям, які так само мають значення і все це просто вразить наших споживачів ».

Під час IFA 2019 наша команда з продажу товарів Toshiba також організувала спеціальний захід для нових партнерів з більш ніж 30 країн EMEA, яке підкреслило нашу глобальну стратегію.

Споживачі на внутрішньому ринку Японії, а також в країнах АСЕАН і EMEA вже ясно бачать новий напрям бренду Toshiba. Красиво оформлені продукти підкреслюються культовим символом Toshiba RedSquare, а заголовки завжди привертають увагу до того, що дійсно важливо - деталям. У майбутньому всі комунікаційні матеріали Toshiba Home Appliances від упаковки до рекламних роликів завжди матимуть хештег #DetailsMatter.