Перестановка в індустрії кондиціонування повітря в Китаї: Gree "впав з трону" і пішов на третє місце, нове тисячоліття проти старого короля.
З наближенням кінця серпня індустрія кондиціонування повітря вступила в період аналізу результатів і підготовки до нового рефрижераторного сезону. В майбутньому падіння продажів кондиціонерів великих компаній-виробників приладів стане неминучим подією, і конкуренція між гігантами не зупиниться. Проте, колишній гігант кондиціонування Gree впав з трону і перейшов на третє місце, і народився новий король індустрії кондиціонування, це Midea Group.
Коли справа доходить до кондиціонування повітря багато людей як і раніше хочуть продукцію Gree Electric. Зрештою, Gree була в індустрії кондиціонування протягом багатьох років, «хороший кондиціонер Gree» став відомим рекламним гаслом. Незалежно від впливу бренду або продаж кондиціонерів, в галузі завжди вистачає суперників, але ніхто не міг похитнути статус Gree.
Проте, ця ситуація тепер повністю змінилася, і MIDEA перевершила Gree, щоб стати новим королем галузі. Не так давно відомі дослідні інститути оголосили останні статистичні дані по індустрії кондиціонування повітря. Згідно з даними, Gree посіла третє місце в онлайн-продажах в першій половині цього року, і її частка на ринку впала до 16%. На другому місці AUX з часткою ринку більше 22%.
Першою в галузі, природно, є група MIDEA, її частка на ринку становить понад 35%, перевершуючи двох великих гігантів у сфері кондиціонування повітря і MIDEA офіційно вступила на престол. Фактично, MIDEA не тільки проявила свою силу на онлайн-ринку, але і досягла хороших результатів на офлайновом ринку. Можна сказати, що нова роздрібна стратегія MIDEA досягла успіху.
На попередньому фестивалі шопінгу 818 ( «чорна п'ятниця» з кондиціонерів всередині Китаю) Midea вдалося завоювати перше місце в області кондиціонування повітря з перевагою по всій країні. Далі йдуть інші великі компанії, такі як Gree і Haier, але перевага MIDEA швидко зростає.
На додаток до лідируючої частці на ринку кондиціонерів, виручка Midea Group перевершила конкурентів. Статистика показує, що виручка Midea Group в минулому 2018 році перевищив 260 млрд юанів, в той час як виручка основного конкурента Gree Group перевищила всього 200 млрд юанів і навіть поступилася Xiaomi. Однак велика різниця між Midea і Gree полягає в тому, що бізнес Midea більш збалансований за рахунок продажів усього спектру побутової техніки, а Gree більше залежить від бізнесу з кондиціонування повітря.
У перемозі Midea є три ключові чинники, які можуть стати новим трендом індустрії. По-перше, в останні роки Midea активно увійшла в міста третього і четвертого рівнів і накопичила велику кількість користувачів регіональних ринків. По-друге, Midea значно поліпшила свої інновації і якість своєї продукції, і її з великим ентузіазмом купують споживачі. Нарешті, Midea зміцнила побудова бренду, вплив бренду Midea збільшилася і стало перевершувати конкурентів.
Короткий висновок: Оскільки Midea перевершила Gree і стала новим володарем індустрії кондиціонування повітря, ця галузь відкриє новий раунд перестановок в майбутньому. Технічні інновації, імідж бренду, якість продукції та створення нових каналів збуту стануть ключовими факторами, що впливають на майбутній ринок.
Ну і наостанок - Gree розпродає 15% своїх ацій! У Жухай оголошена розпродаж на 40 мільярдів юанів!
Увечері 2 вересня Gree Electric повідомила, що контролюючий акціонер має намір домовитися про продаж частини акцій компанії. Протягом періоду публічної оферти в цілому два потенційні покупці були представлені Групі Gree для передачі заявки на покупку, повністю оплачені відповідні договірні депозити. Потенційними покупцями Gree є: Інвестиційне партнерство Чжухай Мінцзюнь (товариство з обмеженою відповідальністю), Г'ю Хоуден Консорціум інвестиційних (Чжухай) партнерств (товариств з обмеженою відповідальністю), GENESIS FINANCIAL INVESTMENT COMPANY LIMITED.
Нещодавно Gree Electric оприлюднила результати піврічного звіту за 2019 рік. Згідно зі звітом, в першому півріччі Gree Electric досягла операційного доходу (виручки) в розмірі 98,341 млрд юанів, що на 6,89% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, загальний прибуток до оподаткування склав 13,75 млрд юанів, збільшившись на 7, 37% в річному численні, чистий прибуток після вирахування податків склала 13,393 млрд юанів. Річний приріст склав 6,03%, а прибуток на акцію склав 2,29 юаня.
Насправді показники Gree все ще хороші, але темпи зростання сповільнилися: в 2017 і 2018 роках виручка і прибуток Gree збільшилася на 44,86% і 16,97% відповідно в порівнянні з 7,37% в цьому році.