Омар Беррада, головний операційний директор Manchester City, вітав Midea в родині City і сказав: «Коли ми вступаємо у другу половину сезону, ми раді об'єднатися з таким провідним брендом, як Midea, нас вразила їхня робота і амбіції.
«Для нас важлива співпраця з організаціями, які поділяють таку філософію і підхід до інновацій, і ми раді, що це партнерство ожило».
Брандо Брандстетер, голова відділу брендів і комунікацій у відділі міжнародного бізнесу Midea, додав: «Midea, ймовірно, одна з найбільших компаній, про яку багато споживачів по всьому світу тільки почали дізнаватися, і за допомогою City ми прагнемо зробити великий стрибок». вперед.
«Midea величезна, ми пропонуємо одину з найповніших в світі лінійки продуктів в індустрії побутової техніки. Ми шукали підходящого партнера протягом останніх двох років, і ми раді, що знайшли ідеального партнера - Manchester City, який розділяє нашу філософію, і бажає зробити все можливе для своїх фанатів.
«У Midea ми віримо в надання дивовижно дружніх рішень, використовуючи орієнтований на споживача підхід і рішення проблем, в той час як City пропонує своїм уболівальникам більше 90 хвилин привабливого футболу на полі.
«Ми поділяємо ті ж цінності, що не просто перемога, а значна перемога. Ми впевнені, що синергія між двома брендами виведе нас на абсолютно новий рівень ».